Gästbloggare

Hejjsan! Jag tycker att mina inlägg har börjat bli tråkiga. så, om minst 5 st kommenterar får alla gästblogga!
Såååå, kommentera, snäääääääääääääääääääääääääääääääääääääälla???? :P :D :)



Sen får ni rösta som tusan nu. bloggen kommer troligen startas på onsdag, så ni får rösta, rösta RÖSTA! :) :) :)

alla förslag;

Schabraket

toppenponny

Speedponny

ponyjump

princesspony

superduperponys

allroundryttarna

piggponnys

lagkompisarna

besteheste

hoppla

plutthäst

superduperpony

superduperponnys'

girlpower

ört

piggelin

orebroryttarteam

piggpony

orebroryttarna

hoppaponnys/hopp-ponnys

beautifulponys

ponyjump

JW

allroundryttarna

bestfriendspony

toppenponnny


TUSEN TACK ALLA SOM REDAN RÖSTAT! <3

sen är det så här. Det är inga som har anmält sig till min frågesport. Det är ju inge kul om jag planerar en massa frågor, men det är inga som vill vara med ?!?! :(

Ni kan anmäla er HÄR eller kommentera dte här inlägget.

Snälla! all info står hääääääääääääääääääääääääär :D



Kommentarer
Postat av: Frida

jag tycker att ni ska heta lag kompisarna:)

2011-08-12 @ 20:08:57
URL: http://superpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0